dinsdag 22 december 2009

SessionLogs - Progress

Wil je ook zo graag eens bijhouden hoeveel dagen je in een jaar maakt?

Dit probeer ik al vele jaren, helaas raak ik mijn excel bestandje na een maand wel kwijt, vergeet ik het een x of 5 of crashed mijn pc weer eens!

Heb nu iets gevonden dat wel degelijk werkt, en wat ook nog leuk is omdat iedereen het kan zien. Dit geeft natuurlijk ook extra motivatie als jezelf weinig dagen op het water hebt gestaan.

Ben je benieuwd, check dan eens op http://www.sessionlogs.com . Deze site maakt het mogelijk voor vele sporten om je sessies bij te houden, met je followers te delen en ook nog eens fotos, videos, en je laatste progressie er neer te kwakken!

Zelf ben ik er maar gelijk 1 opgestart, wil je dus weten of ik nog wel eens op het water sta. Check dan : http://www.sessionlogs.com/JorisNED

Vanaf 2010 ga ik hem bijhouden, en hoop dit dan ook fanatiek te blijven doen!

----------------------------

Progress

Van de week aardig aantal Spock 540's gestaan. Als het goed is hebben we deze week ook een filmcamara, dus als het volgens plan verloopt maar eens even een filmpje opnemen!

Enjoy, ik kan de komende 5 dagen surfen, dus dat komt wel goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten